Tehnică de calcul și echipamente de tipărire
06.12.2023
ANUNȚ
Proiect: Înființarea și operaționalizarea Centrelor de Competență,
PNRR-III-C9-2022 – I5
Contract de finanțare nr. 760005/30.12.2022, cod 2
Cod proiect. 2 CeSoH
Beneficiar proiect: CEPROCIM SA
CEPROCIM SA, cu sediul în București, Bd. Preciziei nr. 6, sector 6, cod 062203, anunță lansarea procedurii de achiziție directă pentru furnizarea două bucăți laptop – cod CPV 30213100-6, respectiv două bucăți desktop computer – cod CPV 30213300-8, cu următoarele caracteristici:
Denumirea produsului: Laptop |
Detalii specifice minime:
Manual/instructiuni de utilizare |
Garanție: 36 luni |
Cantitatea necesară: 2 bucăți |
Denumirea produsului: Desktop computer |
Detalii specifice minime:
Certificat de garanție și declarație de conformitate. |
Garanție: 36 luni |
Cantitatea necesară: 2 bucăți |
Produsul va fi utilizat în scopul atingerii obiectivelor proiectului ”Înființarea și operaționalizarea unui Centru de competență pentru Sănătatea solului și Siguranță Alimentară”, finanțat prin PNRR, Componenta 9 – Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția nr. 5: Înființarea și Operaționalizarea centrelor de competență, apel PNRR/2022/C9/MCID/I5.
Valoarea estimată a achiziției pentru cele două bucăți laptop este de: 15.370 lei fără TVA, iar valoarea estimată a celor două bucăți desktop computer este de 14.670 lei fără TVA. Nu se acceptă oferte alternative.
Ofertele cuprinzând detaliile tehnice și de preț se vor transmite pe adresa de e-mail office@ceprocim.ro sau razvan.lisnic@ceprocim.ro sau george.constantin@ceprocim.ro, fie la sediul societății, până la data de 08.12.2023 ora 14:00. Oferta de preț va include și costul transportului la sediul CEPROCIM SA.
Evaluarea ofertelor se va face în data de 08.12.2023, ora 15:00.
Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.
Livrarea produselor se va face la sediul CEPROCIM SA, în termen de maxim 10 zile de la acceptarea ofertei (dar nu mai târziu de 29.12.2023).
Ofertantul va depune un extras ONRC sau un certificat constatator pentru verificarea domeniului de activitate, iar în cazul în care oferta sa va fi câștigătoare va da o declarație pe proprie răspundere pentru verificarea beneficiarului real, înainte de semnarea notei de comandă/contractului.
Achiziția direct se realizează în cadrul proiectului specific 1 (PS1) .
Relații suplimentare se pot obține la adresa de e-mail office@ceprocim.ro și la telefon 0213188893/106.
Caiet de sarcini
29.11.2023
ANUNȚ
Proiect: Înființarea și operaționalizarea Centrelor de Competență,
PNRR-III-C9-2022 – I5
Contract de finanțare nr. 760005/30.12.2022, cod 2
Cod proiect. 2 CeSoH
Beneficiar proiect: CEPROCIM SA
CEPROCIM SA, cu sediul în București, Bd. Preciziei nr. 6, sector 6, cod 062203, anunță lansarea procedurii de achiziție directă pentru furnizarea unui Plotter A0+ – cod CPV 30232100-5, cu următoarele caracteristici:
Denumirea produsului: Plotter A0+ |
Descriere generală:
|
Detalii specifice:
Aparatul va fi însoțit de Manual de funcționare sau echivalent în limba română și Certificat de conformitate. |
Garanție: minim 24 luni |
Cantitatea necesară: 1 bucată |
Produsul va fi utilizat în scopul atingerii obiectivelor proiectului ”Înființarea și operaționalizarea unui Centru de competență pentru Sănătatea solului și Siguranță Alimentară”, finanțat prin PNRR, Componenta 9 – Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția nr. 5: Înființarea și Operaționalizarea centrelor de competență, apel PNRR/2022/C9/MCID/I5.
Valoarea estimată, fără TVA: 23.834 lei fără TVA. Nu se accepta oferte alternative.
Ofertele cuprinzând detaliile tehnice și de preț se vor transmite pe adresa de e-mail office@ceprocim.ro sau razvan.lisnic@ceprocim.ro sau george.constantin@ceprocim.ro, fie la sediul societății, până la data de 05.12.2023 ora 16:00. Oferta de preț va include și costul transportului la sediul CEPROCIM SA, precum și instruirea a două persoane.
Evaluarea ofertelor se va face în data de 06.12.2023, ora 10:00.
Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.
Livrarea produselor se va face la sediul CEPROCIM SA, în termen de maxim 10 zile de la acceptarea ofertei (dar nu mai târziu de 29.12.2023).
Ofertantul va depune un extras ONRC sau un certificat constatator pentru verificarea domeniului de activitate, iar în cazul în care oferta sa va fi câștigătoare va da o declarație pe proprie răspundere pentru verificarea beneficiarului real, înainte de semnarea notei de comandă/contractului.
Achiziția direct se realizează în cadrul proiectului specific 1 (PS1) .
Relații suplimentare se pot obține la adresa de e-mail office@ceprocim.ro și la telefon 0213188893/106.